Friday, June 17, 2016

Gliser fra øre til øre!

Det er lenge siden jeg har gått til seng og vært SÅ fornøyd med dagen som i dag! 
Jeg syns jeg har vært veldig flink, og rukket både litt kattevask på huset, hatt på taket på ene paviljongen og satt frem flere hagemøbler, plantet både klematis og hortensia i hagen, bestilt en kontainer med møbler, samt hentet den nye spisesofaen min til hagestua.
 Ja, jeg har hatt fri fra butikken, og hjemmekontor her i hagestua, inntil det ble så varmt at jeg måtte ut. Har også rukket å bli nesten rød av sola i dag, for jeg kom ikke på å smøre meg. Heldigvis er det borte i morgen, for jeg tåler endel, bare brystkassen som har blitt så pinglete etter at jeg ble mamma. Sikkert skinnet som er så tøyd og strekt at det ikke er motstand igjen! ;)
Når jeg ser på disse bildene så ser jeg hva jeg MÅ gjøre i morge, -nemlig å male hjørnelisten! Jeg HATER at den er hvit, men gikk tom for maling da vi holdt på å liste. Da jeg kom på å kjøpe mer maling oppdaget jeg at kosten hadde tørket inn.
Typisk meg! ;) Men nå har jeg kjøpt ny kost da.
 Denne kommoden er det søstra til venninna mi som har pusset opp, og hun har kjøpt håndtak i butikken min. Siden hun ikke fikk plass til den der hun hadde tenkt, kjøpte jeg den for å ha den på ett rom i nabobygget. Inntil dette står ferdig må den stå i hagestua, og det ble jo slettes ikke stygt! :)
Ellers oppdaterer jeg Instagram flere ganger daglig, både på min mer private konto: nina_i_paradiset, -der hagebildene regjerer for tiden, og paradisetinterior som er mer butikkbilder og interiør.
Følg meg gjerne, og kommenter også om det er noe du ønsker jeg skal blogge om.

Nå er det natta! ;) 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)