Monday, January 16, 2017

Besøk hos Riviera i Amsterdam

Denne høsten ble litt travel for meg, så det ble mindre blogging enn ønskelig fra denne kanten. Og jeg har oppdaget at vår flotte tur til Rivieras showroom i Amsterdam aldri ble omtalt andre steder enn på Instagram.
Siden det vi bestilte vil komme i butikken snart, tenkte jeg å legge ut litt fra turen.

Tittelen på bildet under må være: Her poserer Ingrid på balkongen til sin nye drømmevilla, mens Nina henger over rekkverket etter gårsdagens innflytningsfest! ;)
 Ingrid er altså min høyre hånd i butikken, og her er vi ute på tur!
 Kan legge til at dette er TIDLIG på morgenen, og vi kom ikke SÅ tidlig i seng kvelden før!
Gliset mitt kommer av at vi var noe fornøyd med bilen Riviera hadde sendt for å hente oss i, -Ingrid ser derimot ut som hun er helt vant til denne standarden på Vestkanten i Frenå.

De siste gangene vi har vært i Amsterdam, har Henk holdt en presentasjon av hvordan produktene lages.
 Dette er veldig lærerikt for oss som selger varene, -at vi forstår hvor mye håndverk som er lagt i de. Her er det La Boutique Hurricanene som munnblåses.
 Jeg kan ikke presentere alt av sommervarene her, fordi billigkjedene er helt nater etter å kopiere, men noe er greit, og noe er fra RM butikken.

Disse deilige håndklærne finner du i vår nettbutikk nå. Senere kommer det også vaskekluter mm.
Det meste er større enn en innbiller seg... ;) 
Disse kakeformene falt vi pladask for! 
De kommer i butikken nå i januar, mener jeg. 

Pleddet finner du her, -sammen med mengder av matchende puter. 
Dette bildet er fra Rm butikken på Gelderlandplein. -Prøv å ikke uttal det på norsk måte til taxisjåføren, for da skjønner han overhode ingenting! ;) (Det lærte jeg forrige gangen jeg var der!) Men si: Shelderlandplein og gurgle skikkelig på S'en.
Også på do er det fint hos Rivera! 
Vi fikk også middag og After-Showroom-fest sammen med kunder, ansatte, designeren Nico og eier Henk med familie. 


Etter festen dro vi inn til Amsterdam sentrum, til hotellet jeg hadde booket for de to neste nettene. Dette er det desidert koseligste og hyggeligste hotellet vi har vært på i Amsterdam, og beliggenheten var perfekt. Esthera heter det, og vi booker her også neste gang!
 Så og si alt av møbler og interiør kommer fra Eichholtz, som også er en av våre leverandører, så her følte vi oss hjemme.
Elsker tapeten i gangen!! Smellfin!! (Samme designer på alle tapetene på hotellet, -men hvor la jeg nå navnet da??)
 Når jeg er ute på tur i kalde måneder, har jeg alltid ett ønske om ett glass utevin (jeg drikker jo ikke øl, så utepils er utelukket) Det ble iallfall utevin på meg i oktober! :)
 Rett ved hotelet fant jeg også huset jeg bodde i i mitt forrige liv! ;) (Jeg var sikkert den som holdt fyr i ovnen, -dette har alltid vært ett bakeri, mener jeg:)Nina Askepott
 Siden jeg bare tar med meg ytterst få på "mine reiser" håper jeg at ett besøk i bloggen var verdt minuttene.
See you soon!




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)