Thursday, April 27, 2017

Hage-inspirasjon

 Jeg har så utrolig sansen for Claus Dalbys hage, derfor har jeg funnet noen flotte bilder på nettet som jeg bare må dele. Selv suuuuger jeg inspirasjon herfra til vårens nye prosjekter, og har bestilt godvær til denne helgen.
Har du lyst på avleggere og plante-biter fra min hage, er det bare å sende meg melding på FB eller SMS, og komme en tur. Er hjemme søndager og onsdager etter avtale.
Jeg er SÅ lei av plenen min, og drømmer om å hellelegge store deler av hagen. Det er bare at jeg ikke er så glad i betongheller og granitt er grisedyrt, samt innmari mye arbeid å legge.

 MÅ finne ut hvilke trær dette er.... Elsker klippingen av de!
Svar: Agnbøk
Nydelig samplantinger i hvitt, grønt og sølv.

 Hvite blomster og ulike grønne nynanser på bladverk, ispedd med noe hvitbroket.
Nydelig med store hortensia mot små, hvite blomster. Hosta er også flott i krukker, og de kommer jo igjen år etter år.
Bildene over er funnet her: http://vakrehjem.com/category/claus-dalby/ 
Bildene under er fra Claus Dalbys blogg: http://www.clausdalby.dk






No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)